ハエ

語りたくはないのですが、今日の私の一日の殆どはこれに費やされ、どうしようもなくなって不動産やさんにヘルプを求めた。
After the investigation, the handyman who was arranged by our realtor said, "I can't find any reason. It's just the season. See? There are as many flies in the neighbors' backyard as yours."
The season? O.K. That's the why almost over 100 flies appeared into the house.あなたは塀越しに、隣の家の庭に100匹ハエが飛んでいるのが見えるのかー!うちのはね、同じ窓辺ですよ、同じ窓辺!!!
Then he advised me to hang down fly traps outside. He said, "I know they are not attractive."
I had said they appeared inside, not outside.
I need a fundamental solution!
このおじさん、愛想だけは良くって、キルトを見ては「誰が作ったの?あなた?おぉー。」だの、リボンレイについている木の実を見つけて「これ何の実?え?ククイナッツ?ハワイのでしょ。ぼくハワイアンなんだ?あなたもハワイアン?(ちがう)え、じゃあ、チャイニーズ?」と話し続けていた。
ちっがーうの、私は今あなたとお喋りしたいんじゃなくて、このハエをなんとかして欲しいんですーっと何度叫びたかったか。
はい、ご覧の通り、今日の私は大層こわれております。
それでも他にどうする事もできないので、立体版ハエ取り紙をHome Depotで買ってきました。祈。